i doncs;

un camí de mil passes comença amb la primera passa

jueves, 28 de enero de 2010


14 comentarios:

  1. jeje, perfecte! però aixi de curta o una mica mes llarga? i la part de dal la vols de licra o en plan mes dura amb cremallera? nose si mantens..

    ResponderEliminar
  2. una mica més llarga, k sóc petiteta jaja
    i si, aquesta en licra si us plau.
    Mua!

    ResponderEliminar
  3. vale, Laura ja esta feta!!!

    ResponderEliminar
  4. k bé! doncs kuan vulguis kedar, gieum dia, hora i lloc, k jo estic disponiblle sempre jeje! fins aviat!

    ResponderEliminar
  5. vale Laura, io visc a sarria, pero cada dia vax a pruvença al cole, i dsp dinu a pl catalunya! o sigui ke un dels 3 llocs maniria be, pero si cal macostu a gracia o depen de on, on em diguis! tu on vius i tal?? digues algu!!

    ResponderEliminar
  6. Visc a Clot! així k imagino k millor per les dues plaça catalunya!

    ResponderEliminar
  7. lauraaa!! kuan em diguis ee!! jo ja fa diess ke les tinkk!! digues alguu

    ResponderEliminar
  8. a vale! jo estava esperant! jajaja
    doncs va concretem dia! quan et va bé?

    ResponderEliminar
  9. avera.. el divendres al centre x l'hora que vulguis, o la semana ke be el dia que vulguis x la tarda!!

    ResponderEliminar
  10. Perdona trigar tant, la setmana passada vaig marxar fora.
    Doncs... et va bé quedar demà a la tarde sobre les 5.30 - 6 ?

    ResponderEliminar
  11. LAURA! avera jo ara dimarts, dimecres i dijous fax cangurs tota la tarda... i dilluns surtu a les5:30 de clase. nosee com u veuss kedar un migdia, o sino el dilluns a les 6 a pcatalunya, o sino divendres o el finde! apartir dara u mirare cada dia pk no sem pasi el dia kem dius, pero igualmen et donu el meu mobil x si algu: 664451774. vinga ke vagi bee jeje

    ResponderEliminar
  12. d'acord, tenviaré un sms akesta setmana sens falta! un petonet!

    ResponderEliminar